TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, August 19, 2011

On our way....

Sitter hemma hos Britta i väntan på att skjutsen ska komma.
Brittas lillebrors kompis ska skjutsa oss till planet. Snart är vi
framme på hotellet. Ska bli så mys och få bo på hotell och jag
kan inte säga det för många gånger! Hotell är bra shit allstå!

I morgon ska vi vara schnygga och göra stan antar jag? Jag
ska klämma in en fika med min mami också och ge henne
lite grejer som jag behöver, men inte förrän när jag är tillbaka.

Har någon tips på en bra restaurang på Kungsholmen/Odenplan/Stan
så mottages den mer än gärna!

Bilder kommer under resans gång! Tijohoo! Hoppas jag i alla fall.

Vi lever på hoppet! Nu ska jag knyta skossingarna och så.

No comments:

Post a Comment