TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, July 26, 2011

Träningsskorfunderingar

Att äta efter träning är ju bara så gott. Idag har jag fått lite
panik inför Lidingöloppet och jag MÅSTE börja träna i skogen
men jag vill inte. Jag älskar att springa bland hus,bilar,folk,
cyklister och gångare. Sen är det jobbigt på barken...

Behöver mig ett par nya skor, för jag pronerar nog mer
än vad min sko motverkar. När jag springer långrundor
och blir trött håller dom inte emot. Funderar på att köpa
en ny sko och träna in den och springa med dom gamla
i barken. Jag har ju sprungit mer än på länge och dom
har en pinne i sulan.  Jag gillar dom jag har nu, det
är inte det, men skulle vilja köpa en strl mindre än
jag har nu för jag tycker dom töjer sig så mycket men jag
tänker inte byta märke. Kör Asics för er som underar,
och jag har gjort det från första stund.

1 comment:

  1. the shoe fore you
    http://www.asics.se/running/products/gel-ds-trainer-women/

    ReplyDelete