TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, July 14, 2011

Thhuuuurrrsssday!

Idag är det torsdagen den 14 Juli och det känns som det är en
bra dag idag! Startade dagen med jobb, sen Elon med b. och även
en god lunch på stan med b., inte helt feeeel! Sen blire lite grejsande
på stan så kommer Jillen och fikar på stan. Sen ska vi åka ut till min
fasters stuga och äta middag.

Igår kväll var jag pigg, fast jag borde ha sovit?! Så jag började
städa mitt rum, och hann klart 1 etappen! Good Work! *spänner
musklerna* , eller? inte kanske... Borde kanske le och vara glad
över att man kan ta kliv där inne i bäverboet. Känns som hela
havet stormar när man står på mattan för man har ingen plats för
att sätta fossingarna.. och då kan jag säga att det är inga monster
fossingar här heller...

Nu ska jag ha möte med min chef...scary!

No comments:

Post a Comment