TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, July 17, 2011

Långdistansjogg

Som mina vänner vet är jag helt hooked up på långdistansjogg.
Har anmält mig till diverse lopp under vår och höst som jag tänkte
ta mig runt på. Har även "tackat ja" till en marathon i oktober,
vi får väl se vilken form man är i då.

Idag gick joggen verkligen bra. Jag hade dock bara två av mina
vätskeflaskor med mig då ena har ett tillverkningsfel som jag ska
gå tillbaka med i morgon. Hade med sportdryck i dom plus
energitabletter. Måste ju träna magen på sportdryck så den
inte bryter ihop under något långdistanslopp och bara poop
poop helt plötsligt, inget jag skulle uppskatta... usch!
Fast för er som råkat ut för det, hoppas det inte sker igen,
inte vidare trevligt....poppelipopp

Nu ska jag sova så jag får vila upp krppelidoppen!

Ett försök till pepp före joggen!

Nöjd och glad efter joggen, och maaat!

No comments:

Post a Comment