TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, June 30, 2011

Lunchdejt

Hade en lunchdejt med min vän B idag. Jag blev hembjuden på
sommarlunch hos henne. Avocadopaj,lax,köttspett,kräftor och
bröd med philadelpiaost!! Till efterätt var det rabarber och jorgdubbs-
paj som det var grädde/vaniljvisp? till.



















Så idag när jag skulle laga kladdisarna så hade våran frys lagt av och
det uppstod smärre kaos här. Sprang runt med fryslådor, mat och
vi bytte maträtt då vissa matsaker hade tinat. Så nu blir det grillad
torsk och kyckling? till middag.
















Sen ska jag vidare till min lunchdejt haha igen som har fått ett
jack i näsan. Stackare! Vi ska ett gäng tjejer och se på
Boden Alive!!! :)

No comments:

Post a Comment