TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, May 30, 2011

Yra

Är hemkommen från en rolig helg i Umeå! Kan knappt skriva
för min nagel gick av för långt ner.. Vi har sett Veronica Maggio,
Ellen gjorde så vi skrattade ihjäl oss,  vi har även skrattat,
ätit gomat, hängt på stan och festat. Var några mindre bra incidenter
men vi hoppas allt löser sig där! Tjuvar är inte roligt :/

Åkte med Majsan och Fijan hem från Umeå, vi åkte ttttt-
lastbil! Det var en lugn färd och alla slocknade när vi kom
in i norrbotten.

Sett på Baksmällan idag, så nu är jag supersugen på Bio.
Är alldeles för lite på bio! Ska bli mer sånt efter jag besiktigat
min bil! Yieahoo! Skulle även här lägga upp ngn bild
men min kamera har slut batteri och sist var den allmänt
cp när jag skulle lägga in bilderna. Får testa på stordatorn
i morgon istället.

NU ska jag sova!

No comments:

Post a Comment