TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, May 5, 2011

Torsdag

Håller vad jag lovat!

Igår blev det MAXmat som skulle avnjutas framför Biggest Looser
men då hade inte Hanna KANAL 5, vad är det för värld? haha!
Hon hade mer än 1,2,4 kan jag ju tillägga.
Men vi såg klockan 8 hos stjärnorna sen och Ja! jag hade lätt
bytt min Max mat mot grillad tonfisk och diveser rätter.

Får MAX-cravings ibland och då är det bara att ge efter..
får dom ju inte varje dag sååå.

Din favorit på Max? Behöver lite tips, äter alltid samma!

2 comments:

  1. alltså jag ælskar ju nuggetsen då. Med orientdressingen.. Eller det ær væl "originaldressing" det heter på max. De ær mycket godare æn donken. Sen gillar jag kycklingburgaren :)

    ReplyDelete
  2. alltså jag ælskar ju nuggetsen då. Med orientdressingen.. Eller det ær væl "originaldressing" det heter på max. De ær mycket godare æn donken. Sen gillar jag kycklingburgaren :)

    ReplyDelete