TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, May 17, 2011

Naprapat

Idag har jag blivigt mörbultad hos naprapaten. Gick bra men
tycker fortfarande det är så läskigt när det knakar till i kroppen!
Kör hellre motståndsökingar där jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS
det släpper. Fick några knakelibrakeli i ryggen, så hoppas det
blir bättre nu!

Rergnet har öst ner idag, och jag hoppas på god luftfuktighet idag!
Kom fram till när jag var hos naprapaten och diskuterade att jag
visst kunde träna iadg och jag ska göra precis som han sa med
några fartlekar i skogen...hoppas det blir bra musik! Haha
nej så ajg gormar nu! haha. Han hade massa goda råd och tips
på saker man kan göra före lopp osv för att försöka få ut så
bra som möjligt och lära känna sin kropp bätttre!

No comments:

Post a Comment