TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, May 22, 2011

Göteborgsvarvet 2011

Igår var det ju dags för min 4:e upplaga av Göteborgsvarvet.
Känns som jag sprungit fler gånger men det är bara för att jag
inte startade ett år då jag var sjuk. I starten fick jag inte alls
den där negativa stressen jag brukar få utan det rullade på bra.
Genom att det inte var så där psykt varmt så höll startgrupperna
sig bra och det ja, rullade på bra helt enkelt...igen.

Före milen behövde jag på tossi för jag hade druckit så mkt vatten
när jag och S satt och vänta på att C skulle starta. Jag ville ha en
 för mig bra miltid så jag kämpade förbi första milen före det belv
en toapaus. I mål kom jag på 2 tim och 5 minuter och det är inte
det bästa jag sprungit på men jag är nöjd med tanke på toa besök
och så.

Efter varvet var man galet slut så jag blev svinglad då jag hittade
ett kakapaket vi fick i påsen från uthämtningen. Sen blev det
gooomiddag på Meze. Grekiskt är gott! Sen hängde jag hos
Moa med massor av andra före det blev en tur på stan.

Idag är jag stel men tvingade ner mig på stan.. Hittade ingen
klänning till brölloppet och inga sånna sommarkilar med
tråd? ellervad man kallar det heller som jag vill ha.

Nu har jag skrviit för mkt, ska ta en vilopaus sen ska jag packa
och diska före jag går ner och äter Thaimat med min kusin.

No comments:

Post a Comment