TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, April 28, 2011

Stockholm

Idag har jag lämnat lillknodd D på dagis.Vi racade dit! SPRIngelisprang!
 När jag kom in frågade jag typ är det såhär man gör? sen går jag bara?
Dom bara joo spriiing för livet. Haha, Humor!

Väl hemma blev jag barnvakt åt minstknodden och vi läste bok och
sjöng imse vimse spindel. Sen blev det mys i parken med en kaffe
från Il Café. Hon hade verkligen lyckats med min kaffeblaskis!

Efter lunchen, korv och makaroner, så blev det en hmm ca 2 timmars
powernap som var välbehövlig. Vaknade upp med "blåmärken" i
pannan och såg allmänt missbildad ut.

Blev vårsommarens första mjukglass på parkbänk med jr och
knoddsen. Svingod mjukglass! Goo Preeem! Nu har jag paus
från smårackarna och sitter här och känner på lugnet. Funderar
på vad jag ska tillaga för mat till jr .

DOLLARN STÅR I 6kr  OMG ÅKA USA NUNUNU!!!!

1 comment: