TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, April 14, 2011

Semester!

Då kan man säga att jag börjat semestern. Efter jobbet idag
skyndade jag mig hem och slängde ner grejjer i väskan.
När taxin kom hade jag råkat packa ner husnyckeln så fick
gräva lite. *spaden kom till användning* (den jag fick när jag
var tolv år på julafton)

Planet kändes inte helt okei idag kan jag erkänna. Men det
bästa var ju att vi kom fram iaf. Det lät konstigt, skakade
och var allmänt rangligt, baeuuuh!

När jag kom fram gick jag ut på fel bro så fick gå en extra
sväng, inte mig emot. Hade ju stegräknaren på mig så steg
steg steg steg steg steg steg steg, då blir det bara glada miner
från min stegräknare. INga steg = INGA miner! Bestämde joggträff med syster.

I går blev det ingen jogg för då var Theres för bi och
såg lite Greys osv.. surr och sånt. Nån i där är ju snygg
= bra tv! erkänn! :D
Hej jag lurar bort spöken.

Obligatorsika stretchen....för syns skull.

Mitt besök, som verkade FRYSA!  :)
knasfia!

No comments:

Post a Comment