TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, April 3, 2011

Prommmmiiiis

Har just varit ute och promenerat runt träsket. Jag vaknade vid
före tio och såg att det var sol ute. Studsade upp och slängde i
mig lite frukost och bytte om före jag begav mig. Musiken i ipoden
och det härliga + 7 till 8 grader gjorde det till en superprommis.

Nu är klockan bara ett och jag ska lämna tillbaka filmen jag och
Kajsa hyrde igår som vi inte såg. Sen skulle jag behöva handla
lite. Tror jag tar bilen trots att det tar emot, men ser inte emot
att bära hem handlingspåsarna med mat. Måste ju köpa
Proviva... Ingen morgon utan Proviva... :P

Behöver söndagsmattisp? Har ni något?!
Och säg tusan inte lax för det har jag ätit
varje dag typ. haha.

No comments:

Post a Comment