TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, April 8, 2011

Fredagsfiiika!

Idag när jag slutar ska jag ta mitt pick och åka till Luleå. Ska
fika med Emelie O som jag inte träffat på evigheter. Har sett
henne ute i vimlet någon gång men tycker inte att det räknas.
Ska kolla runt efter bomullsspringtröja som jag kan ha nu när
jag joggar ute och sen när jag tränar innomhus.

Fredagsfika i alla ära! Vill ha en kaffe! I Pappersmugg, väldigt
inte miljövänligt om man sitter inne, men väldigt gott och det går
ju faktist att sortera. Kaffe med sugrör är ju ändå top of the line!
Lovelovelove!

Ska inte köpa den idag, bara kiiika. Vet ju inte ens om det finns
något som tilltalar mig. Sen känns det ändå roligare om jag hittar
det på min resa istället, även om jag handlar det jag kan här, om
det finns såklart. Men denna gång blir det nog Oslo,Göteborg eller
Stockholm som får mig att köpa denna tröja.

No comments:

Post a Comment