TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, March 31, 2011

Vita Sängkläder

Jag har rätt mörka tapeter i mitt rum, eller så beror det på att
dom inte är så fina igentligen, men iaf, jag bytte till vita sängkläder
idag och insåg att vita sängkläder är grejer det! Hela mitt rum bara
lystes upp i ett kickelikick. Funderar på att ta mig ut på vårens
första jogg men har inte bestämt om jag ska städa istället och sen
gå ut på stan när det är happening.
Så ett tips är vta fina sängkläder. Kanske borde ha ett
sängöverkast igentligen. Jag som MÅSTE ha sängen bäddad.

1 comment:

  1. Ja! det ær skitsnyggt. Man får inte æta i sængen dock ;) Det ær snyggt om du har typ två pyntkuddar som ligger lixom på/under dina vanliga också :)

    ReplyDelete