TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, March 17, 2011

Fjädrisar

Goddag! Är faktist lite seg idag, tror ni det beror på min PN
från igår? Jag hoppas då inte det, för inget powernapande just
nu här. Idag hade jag på mig mina örhängen insåg dock att min
halsduk nog slitit av ena fjädern..
Idag var jag och åt lunch på
Retro med Pappa, Kicki, Helle och Kickis pappa. Åt nån sorts
kött med potatis. Kul ställe det där!
Älskar sånna där pappers- gummigrejs man har på fingret.
Jag kan typ inte leta ett papper utan min hjälpare!
När man sorterar in papper som jag gjort idag
är den Guld värd!



Inte alls lika god som Zero






















I morgon är det fredag! Deni! Det var ju seriöst helg nyss!
Nu ska jag iaf ta fulldag! Eller det har jag redan gjort jag är
kvar fast jag har ju redan slutat.

No comments:

Post a Comment