TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, February 16, 2011

YellowMellow

Idag har dagen varit bra. Sen kom hosta och halsont och smög sig
på. Jag sov lite efter att jag varit och handlat halstabletter. Sen blev
jag jättesugen på varm choklad. Så när jag for och handlade kaffe
och kaffefilter till jobbet köpte jag varm choklad och Clementin-
juice från Brämhult, det är den bästa. Myste ner mig i soffan framför
Biggest Looser Australia med macka med hamburgerkött och tomat
samt jucien och chokladen. Ingen middag som folkhälsan
rekommenderar men det var just precis vad jag ville ha idag.

Nu vill jag bara bli frisk för jag vill inget mer än att träna nu.
Börjar få fnatt, och bli uttråkad av att inte göra något.
Nu går det ju inte ens att ta en promme ute för så roligt är det inte
att jag går ut i - 25 eller var det är ute. Kallt ute är det iaf.

1 comment:

  1. Du kan ju ta travelpass till iksu om du känner att du vill testa det i helgen.
    Bara vi hinner gå på stan ! : )

    Men först och främst ska du bli piggellin : )

    ReplyDelete