TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, February 1, 2011

Livsgnistan?!

Är det mörkret, även om det börjar bli ljust nu som fått min
livsgnista att vara borta igen. Igår var en skitdag och idag är det
som inget bättre. Är bra på jobbet men sen när jag kommer
därifrån blir det bara som att jag vill gömma mig och vara själv.

Tog mig ut på en promenad, behövde luft. Var skönt att få
gå och lyssna på B-E-P och Darin. Väl hemma åt jag två
mackor med lax på även om jag inte är det minsta hungrig.

Nu ska jag försöka hålla ut tre jäkla timmar innan jag får sova.
Fy vilka negativa inlägg det blev här i veckan... förlåt.

Något postivt är att vi har bookat resan och betalt nu.

1 comment:

  1. Man får vara negativ ibland speciellt med tanke på att du är en sån solstråle annars så : )

    ReplyDelete