TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, February 8, 2011

Arenalin

Är du deprimerd? går på antideprissiva? TRÄNA! Testa iaf
man blir så in i bängen glad, pigg och sprallig! Idag sprang jag
så försökte jag pressa mig lite på slutet så jag kände blodsmak i
halsen. Men orkade inte pressa så länge men lite. Jag var för slö
för att orka köra några maskiner sen. Så blev slö konditionträning
fast med en hård liiiten bit.

Har köpt mig en stegräknare idag. Jag är ju så grymt slö ibland
så jag behöver palla mig iväg på mina 2 fötter.

Jag och pappa har spelat 2 omgångar Bezzewisser ikvälll...
Ja jag erkänner, jag förlorade. Men det var roligt ändå!
Frågesportspel är alltid roligt, även om fårgorna är svåra
tycker jag. Nu ska jag fixa min stegräknare!

No comments:

Post a Comment