TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, January 3, 2011

Vecka 1, Måndag

Igår kändes det inte som 2011 då vi fortfarande
var kvar i vecka 52. Äntligen har vi börjat 2011
och vecka 1. Dock hann jag inte med frukost
i morse, illa! Jag slängde i mig en banan och
jag som sovit i flera flera timmar.
La mig före John Blund ens hade börjat jobba igår.
Jag var helt slut efter klinten.
Ska försöka ta upp assistenten och baka lite bröd.
Måste räkna ut hur mycket
bröd jag kan åstakomma på förpackningarna då
det innehåller 1000000 ingredienser.
Har pratat med Britta så vi ska gå ut på stan en sväng
och sen ta en kaffe.
Hon skulle plugga sen, ska se om hon vill ha pluggsällskap.
Skulle behöva
läsa lite redovisning och beskattning.

September - Satellites

No comments:

Post a Comment