TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, January 5, 2011

Onsdag och lördag!

Trettondagsafton för dig som missat det. Like! Idag är
jag bjuden på middag hos grannen. Dom leker kocklands-
laget här hemma så passar perfekt. Är såå hungrig. Får
hålla ut i 45 minuter till ungefär.

Idag har jag jobbat, sen var jag och fikade/lunchade med
Jill, sen kom Lisa dit så fick vi en sväng på stan före de
stängde klockan 14.00 ...trist....
Vi gick förbi hemma hos mig och drack kaffe, snackade
och såg på YouTube-klipp på datorn.

Sen när dom for hoppade jag ner i sängen och sov en stund.
Jag behöver verkligen inte göra sånt men det var mysigt.
Jag är ju ledig i morgon, och somna ikväll kommer jag göra.
Blir bubbel ikväll, det är trevligt och gott. Mumseli!

No comments:

Post a Comment