TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, January 31, 2011

Negativ

Jag var uppladdad för jogg när jag kom till Step In. Jag tänkte
skaffa motivation där för att gå på gympan. Men när jag kom
dit var alla springband upptagna och jag blev irriterad på
mig själv över att jag inte gått till badet istället. Jag fick cykla
4 minuter på en cykel och sen gick jag ut  gymmet men det
var så mycket folk att jag gick och sökte ett löpband och
hittade ett, dock det "dåliga bandet" så jag fick känningar
i smalbenet så efter 2,60 km var jag så irriterad att jag gick
hem. Idag var det verkligen negativitet från mig. Var ju
inte ens sugen på att träna så 2,6 km var väl bättre än 0 iaf.
Fick en god middag efter missödet!

No comments:

Post a Comment