TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, January 24, 2011

I iiiiii like it!

Idag har jag jobbat, dagen flöt på bra. Snabbt och fint. I morgon
har jag utvecklingssamtal, scary! Fick en lapp med frågor som
skulle vara besvarade, eller diskuteras. Jag har svarat på frågorna
så jag hoppas det ska gå bra. Har aldrig haft utvecklingssamtal
förutom när man gick i skolan och jag fick höra att jag skrev så
fult, hah!
Har varit och köpt lite träningskläder idag! Pepp! Pepp!
Dom hade erbjudande på Intersport 550:- för linne och tränings-
byxa! ... Byxorna var superbra! Dom var inte sådär låga utan
rätt höga i midjan och linnet var roligt med detalj på ryggen.
Så var och körde Motionsgympa, första gången på denna
Terminspass men det gick bra! Är redan pepp inför
morgondagens träning! *wiihogoowow*

1 comment:

  1. Shit vilket fränt linne och vilket bra pris!

    Låttips:Take it of - Kei§ha

    ReplyDelete