TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, January 10, 2011

Glad!

Idag är det måndag! När jag vaknade i morse kände jag att
 jag inte fått någon sömn. Visst har jag sovit men jag har ändå
 inte fått nån kvalitee i sömnen. Trött som en gurka hoppade
jag ändå upp utan att ta några minuter på slutet. Mina ögon
bara lyser trött idag men ska ändå försöka ta mig ut i skidspåret
och gå på gympingen!
Ska betala avgiften också, inte att förglömma!

Zumban har redan 41 reserver, själv är jag 11 reserv.
24 personer får bokas in på passet. Jag bokade min
plats 10 över åtta!!! Jag måste gå upp i ottan för att boka
nästa Zumba! Kan inte nyårshysterin lägga sig. Igår när jag
var hos Theres och Dan så var det bara bli
smal reklamer och diverse...

Vi såg filmen Mr Nobody, SE DEN INTE! bara 2 tim och
18 minuter ren poesi och så, eller vad mans ska säga..
Fast då är jag sjukligt dålig
på att förstå underliggande meningar osv. Gillar man svåra
filmer som man vill analysera, se den. Jag vill inte behöva
tänka, när hon öppnade den gröna dörren istället
för den röda, ja då ville hon flytta till skogen. Nej,
det är inte för mig. Då ser jag hellre en romkom!

No comments:

Post a Comment