TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, January 19, 2011

Dagen sprang förbi

Idag flöt jobbet på som vanligt. Men efter lunch hade jag en timme
ledigt för jag skulle till Naprapaten. Har ett blåmärke på rumpan nu
typ, men det var det värt? Blev betydligt mjukare i kroppen och nu
vet jag vad jag ska göra för att förhindra mitt så kallade "fritt fall"
då jag tappar all styrka i längryggen och tror nästan jag ska falla ihop.

Sen efter jobbet sprang jag direkt ut på stan för att möta upp Fia
för en fika. Vi gick först förbi Synsam och kikade på linser innan
vi bestämde oss att Hanssons var stället to be. Var inte så mycket
folk men vi hade trevligt och surrade på i ett. Fikor på stan är super
trevligt tycker jag.

Jag hade bestämt mig då att jag inte hade lust att träna.
I morgon däremot blir det BodyCombat, och kanske
Pump, beror på hur många som är inbokade. Eller eller om det är
varmt ute tror jag jag kör BodyCombat och sen tar mig en promme
om jag inte tränar nere i gymmet efteråt. Men jag brukar ju bli sjukt
slut av Combaten så...

Blev ju inget klinten idag då det stog -20
på termometern då jag kom hem från stan.... åååh!

No comments:

Post a Comment