TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, January 13, 2011

Challala

Har packat klart väskan inför Huvudstaden.
Idag frågade pappa vid 22 tiden - när kommer dom i morgon?
Jag blev helt förvirrad och bara, va? när kommer vem?
Han bara - men taxin ?
Jag bara- haha kul där, inte vet jag? när kommer den?
Pappa - Men du skulle ju boka taxin!
Jag - Men det har du ju aldrig sagt?! När sa du det?!
Pappa- Du sa ju att du fixat bokningen
Jag- MEN incheckingen på internet!
Pappa - (sliter upp mobiltelefonen, och båda inser att det kan vara fullbokat på taxin) Jag sa ju att du skulle fixa det där.
Jag- Neee det har du inte sagt, bara inchecket.

Så när jag har menat inchecket har han trott jag menar taxin.. Kommunikation..!!! haha.

Kul om vi båda vaknat i morron och bara jaha, när kommer taxin hahahah.
Så hade vi ingen bil, inte någon taxi.

Nu fick vi som tur var tag på taxi. Men det var en rolig konversation.

K kom inspringandes och sa till min pappa, du skojjar väl med henne?

HAhahah!

No comments:

Post a Comment