TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, December 5, 2010

Träning

Var länge sedan jag tränade på en söndag.
Tänkte inte göra det idag heller men Erik skulle träna
så då kunde jag inte vara sämre.
Jag bytte snabbt om för att bli laddad, sen for jag på StepIn.
Var trött i kroppen idag efter SpinnPumpen igår.
Har inte tränat pump på länge så jag
var lite stel idag på spinningen.
Tur det var ACTIVIO så behövde jag som inte ha så dålig samvete
av att köra lite lättare. Men jag härdade ut passet och efteråt kändes det
superbra! Tänkte baka en kaka till jobbet i morgon men har ju ingen
elvisp.. orkade inte heller blanda det för hand. Får baka när pappa
kommer hem igen.

1 comment:

  1. Haaaaallå, annars finns det en elvisp 2 hus bort : )

    duktig du är med träningen!!

    ReplyDelete