TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, December 23, 2010

Snabb uppdatering...

Skulle ha möte på jobbet, blev lite mer formell klädsel.
Nytt halsband 30 :- kr på H&M

Sen hade Kajsa kommit hem från sin 3 månaders resa så var supertrevligt
att träffa henne och Elin på Hanssons. Vi satt där mycket länge och surrade,
fast Elin stog för mesta frågorna. Jag trodde jag var trött pga att jag sov
dåligt dagen före men nej nej, jag hade feber. Så jag gick och la mig
klockan  ca sjutiden och slocknade snabbt.

Jag hade verkligen sett fram emot
julmyset hos britta. Idag på morgonen sa pappa. men ååh du som sett
fram och pratat om det där så länge nu. Jag bara JAG VET!
Men man kan inte mer än sova när man har feber som man vill ska gå
över.

Jag hade ändå annars varit TVUNGEN att gå med feber till jobbet
idag pga inbokade möten. Idag jobbade jag till fem! Händer inte ofta.
Men det var mötet som vi hade i fyra timmar som drog på tiden. 
Men var supertrevligt möte iaf! 
 
Elin kom hem från Dubai OCH Oslooon! Goosse!
Såååå nu är det massor av toppenfolk hemma!
LikaLika!

Kom just hemifrån Kajsa L som kommit från Göteborg.
Har suttit hemma hos hennes mamma och surrat med henne
rätt länge! Men nu hemma och ska sova!

No comments:

Post a Comment