TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, December 15, 2010

PizzaCraving!!!


I förrgårkväll var jag så sugen på Pizza men
tänkte att det skulle gå över. Igår när jag kom hem från
träningen var jag så sugen på pizza.
Sen så i morse var jag sugen på Pizza.
Igår kan de bero på att jag skulle ta
leverprover idag så var fastande från 20.00
och fick då inte äta något
efter träningen. Men idag på lunchen så blev det
Pizza Kebab från Zorbas! Dom har dom absolut bästa
kebabpizzorna i hela Boden!
Nu är mitt Craving borta, mitt förra var vid fettisdag,
då var jag sugen på semlor 2 veckor före och brukar inte
vilja äta det före själva dagen men jag var tvungen, för det enda jag
tänkte på var en semla. Är nog något kroppen vill ha då, ellerhur?

Jag har sjuklig träningsvärk sen igår! Tog i som tusan på
combaten så fick sår under fötterna. Är ju så när man inte
tränat det på länge men efter 2-3 gånger är huden härdad!

Nu ska jag ut på stan och gå på Julklappsletning!

No comments:

Post a Comment