TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, December 14, 2010

Editing.

 Idag har jag bara jobbat. Vi fick gofika på jobbet idag igen.
Var Luciafika en dag senare, i form av lussebulle! LikeLike!
Sen så har det flytit på bra. Åt lunch från Opalen idag,
som jag tog med till Kompisen Lisa. Skulle tillbaka dit för
julklapps-shopping men jag shoppar julklappar i morgon istället.
Då ska jag ändå ut på stan och fika med fia.
Treevligt!

Har suttit med photoshoop och försökt lära mig massa saker.
Hittar nya saker varje dag känns det som, är ju även
bara photoshoop elements och 500 versioner sen.

Har ni erfarenhet av detta och har något roligt tips, tell me!
Eller några bra sida för mer information om hur man lättast fixar
och trixar med programmet.

No comments:

Post a Comment