TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, November 16, 2010

Tre små bokstäver

Dagen började bra! Har jobbat idag och det har varit bra start med inte för mkt att göra.
Men i morgon när jag kommer dit har jag en STOR hög med kontering att göra. Wiho!
Sen ska jag ringa några samtal som jag behöver.

I alla fall så började dagen bra men kände mig inte sugen att träna. BodyCombat som är min ABSOLUTA favorit, nja kändes inte så lockande och spinning som jag börjat gilla mer senaste tiden var inte heller lockande. Bokade av passaen och tänkte att jag får väl boka om senare. Men icket, de TRE bokstäverna slog in så blev gomat som CJ gjorde på kantareller,creme fraishe? och älgköttfärs med spagetti och till efterätt den Nya kladdkakan från frödinge med pepparkakssmak med grädde till. Precis vad folkhälsan rekommenderar, ellerhur? Träningen kan vänta tills slutet av veckan...

Nu ska jag läsa några rader i min bok, som sagt 130 sidor minst till i morgon och jag är tom i skallen ikväll.
Hatar att ligga efter. Snälla någon som behöver plugga i veckan? Wanna make some tea and study?

No comments:

Post a Comment