TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, November 16, 2010

Semester

Min semester har varit superbra! Tyvärr har jag inte uppdaterat något då. Men Oslo var kanon! Var så roligt att hälsa på Elin...Ooch Mats då. Men mest Elin såklart! Vi åt boller, drack kaffe och snurra runt på stan. Vi var på fest hos Marius och det var roligt. Tills en tjej lurar oss om vad klockan är så vi får panik. Så vi skyndade oss och fick i sista minuten reda på att klockan inte alls var så sent som hon hade sagt. Men vi fortsatte ändå. Med vinaren i ena handen och glatt humör i andra begav vi oss mot Justitien?, saknade vi kanske justein lite då? nee! hahaha.

Sen for jag till Göteborg där jag träffade Carro och Moa. Åt på Moa´s resturang och sen for jag och Carro på Condecco efter lite tv. Satt där rätt länge och det var kallt ute. Brrr!
Hälsade även på Kusinvitamin och Frejzo och Hammaren. Blev bjuden på mat och även på "te" av Freja i hennes miniatyrbord och stolar.

Sen begav jag mig mot huvudstaden och Stockholm. Hängde med Junior och miss I mest, men han gladeligen få en stund med Mr D också. Syrran hann jag se lite mer av och vi var och kollade spänt på bygget. Sen for jag till mamma och bara softa och tog det lungt. På måndag gjorde jag inte många knop kan jag säga. Gick upp sent och sen var det mest bara att packa ihop och åka hem.

Inatt sov jag supergott i min säng. Härligt att vara hemma igen! Nu ska jag slänga in en tvätt.


Får se när jag flyger i väg på mer äventyr sen. *wiwiw*

No comments:

Post a Comment