TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, November 21, 2010

Premiär

Hann inte med någon PowerNap på lördag innan festligheterna drog igång. Gjorde mig iordning och tog på mig en skyddströja då jag skulle steka köttfärs och skära lök m,m. 1 stog att göra tacopaj på schemat. Britta hade receptet så jag kunde inte direkt starta men jag började att steka köttfärs, skära löken och göra sallad.


Britta hade gjort en supergod "julkaka" till efterätt! Superfräsch med apelsinsmak och pepparkaka.
Den såg ut som en pizza men smakade inte det. Tror den fick 5 plus av alla!

Nu skulle jag lägga in fler bilder men då vill inte verktyget riktigt funka. Får lägga upp de i ett eget inlägg.
Britta drog igång larmet, mitt fel kan jag tillägga, så var tvungen att lösa det först så vi blev lite försenade men det löste sig. Vi fick oss ett gott skratt men jag hoppas inte jag skämt ihjäl henne. *förlåt förlåt förlåt förlåt*
Sen fortsatte festligheterna före vi drog till Lotus/Far East.

Sen blev jag varse om att det typ varit nån Mobilhärvestöld igår. Och jag hoppas de som snott mobiler åker dit stort! Helvete vad arg jag blir!
Jag känner två som blivigt av med sin mobil och fy fan! Som Britta sa att det är integritetskränkande, speciellt med dagens mobiler!

No comments:

Post a Comment