TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, November 22, 2010

Måndagsplugg

Måndagen susade förbi på jobbet. Är redan klar för idag och ska åka hem och sätta mig med en kopp te framför jägarboken. Helst hade jag tagit en powernap men det ska jag inte göra, än iaf.

                         (på med pluggmjukisar och tekopp)

Ikväll blir det träning på schemat! Har inte tränat på LÄNGE! Motionsgympa! Jag kommer seriöst vara helt slut efteråt. I know it! Grymt kul ska det bli i alla fall.

Nu är det kolsvart ute, ska köra hem nu då jag fick veta att man FÅR köra utan körkort sålänge man kan identifiera sig med idkort. Men har anmält mitt körkort borta så i morgon ska jag få en blankett så jag kan beställa ett nytt. Kanske dags att borsta håret?

No comments:

Post a Comment