TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, November 21, 2010

Lördag i Luleå

På lördagsmorgonen var det galet tungt att motivera sig ur sängen. Hade varit trött hela veckan och att stiga upp vid åtta på sin lediga dag var inte kul. Väl uppe hoppade jag in i duschen och sen grejade jag på.


Jag och Britta körde till Luleå och gick runt på stan. Vi var inte så sociala och när Britta sa att hon behövde kaffe blev jag superglad. Hade varit sugen sen före jag for hemmifrån.

Vi gick bara ändå runt och stirrade pga lågt blodsocker. Vi satte oss på Roasters och då kom Julia dit och det var supertrevligt att träffa henne igen.

Sen var det ut på jakt igen! Jag hittade sminkgrejer som var slut och penslar. De kostade endast 20 kr på H&M vilket var superbra! Sen köpte jag en klänning på Åhlens som jag spanat på. Perfekt!

No comments:

Post a Comment