TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, November 23, 2010

JoieKovie

Idag var det tänkt att jag skulle träna både combat och spinning men bestämde mig för att jag endast hinner spinning. Efter jobbet ska jag återlämna Sofias kofta till henne och sen är det hem att plugga. Så tog jag den senare träning genom att ska förska få så mycket gjort som möjligt. Igår hann jag lite mer än det jag skulle så det var bra. Men har ändå lång väg kvar + alla datauppgifter men bara hålla tummarna.

Idag har jobbet susat förbi. Har haft massor att göra och det är inte slut än. Så har nog fulla muggar tills klockan 15.00.

Läste i min nya Vecko Revyn att Kanal 5 hade bestämt att inte göra Celebrity Rehab Sverige på grund av att det skulle bli för skamligt eller hur det stog. Men seriöst som Revyn skrev, vad är Kungarna över tylösand då?

No comments:

Post a Comment