TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, October 13, 2010

Vantar och Mössa dags

Här är mössan jag köpte igår. Här är den dock med märket där fram, ska mer sitta åt sidan om jag får välja.

Dom bästa vantarna i universum. 100:- på Intersport. UNDERBARA!
Testa dom om du vill ha dom underbaraste igen vantarna.

DO


 I min arbetsmiljö. Sitter här och använder dokumentförstöraren idag.
 Idag ska jag även på min tredje BIA-mätning för denna gång. Spännande.
Men jag hade tänkt träna idag men jag väntar faktist tills i morgon då det står Cirkel på schemat.
Är grymt sugen på en jogg också, för att inviga min nya tröja.
Ikväll ska vi ha en "avskedsmiddag" för 10 dagar. Det som serveras är tacos.

1 comment:

  1. Var det den där mössan du köpte när min mamma träffade dig igår? : )

    Den var hursomhelst superfin!

    ReplyDelete