TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, October 11, 2010

Lindex

Skulle försöka mig på något...

Haaalsduuuk AB, nu behöves en mössa.


Idag gick jag och Lisa in på Lindex och vooopsi så fann jag mig en ny jacka. Har strosat runt alltför länge i H&Ms typsika vårjacka i inget tyg alls. Nu köpte jag mig en fodrad höstjacka och en underbar halsduk till. Jag är så glad! Lindex hade faktiskt massor med jackor. Hittade även ett par fina tights för 299:- kr som jag vet inte om det är värt?. Ja/Nej ? Jag hann inte testa, hittade även ett par svinsnygga gråa jeans som bara var svinsnygga!

1 comment:

  1. Fy vilken fin jacka!
    Snyggtsnyggtsnyggt!

    Men det jag undrar är: vad är det för typ av tights? lite mer byxaktiga? typ tåliga?

    ReplyDelete