TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, October 25, 2010

Kina

Har varit lite dålig på att blogga sen jag drog min dator i golvet. Nu har den väl självläkt lite men är fortfarande inte helt stabil. Tror det är fläkten som är trasig.

Iallafall så har min pappa varit i Kina på världsutställningen. Och fick ett sms för nån dag sen om vilken färg och storlek jag har på converse... Och VAD väntade på mig när jag kom hem från träningen...förutom pappa o k då? Jooo ett par rosa converse!!! Jag blev så glad! Sen fick jag två superfina sjalar och en halsduk. Har varit lilla julafton här typ.

Idag sa jag hejdå till b. men jag ser ju henne i helgen. Måste fixa bilen i veckan så vi kommer iväg.

Träningen gick superbra idag!  Kände mig jättestark vilket känns bra trots att jag knappt tränat något sista tiden. BIA mätning snart.. och det ser inte hoppfullt ut....

1 comment:

  1. Ååh vad kul med ett par rosa!!:)

    Jag vill se sjalarna sen. Kul med nya till hösten :)

    ReplyDelete