TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, October 1, 2010

Jag måste träna....

Jag måste träna... börjar bli nedgången nu. Allt har stannat och jag har inte varit bra.  

Jag måste träna... jag vill ha sprudlande energi...       

Jag måste träna... köpa en tröja så jag drar ut på jogg, jogg är bäst! ...o BodyCombat såklart. 

Jag måste träna... för det är roligt och så.        

Jag måste träna... och fixa ny musik på min Ipod, jag behöver min dator.    

Jag måste träna... så de nya jeansen kommer på plats.     

Jag måste träna... för att få mer markerade muskler och såklart bli starkare!    

Jag måste träna... och sluta powernapa som slutar i sömn.         

Jag måste träna... för att nå mina mål....                          

No comments:

Post a Comment