TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, October 4, 2010

Helgen

I lördags när jag vaknade ville jag inte kliva upp. Men klockan visade på uppgång och jag behövde svänga förbi systembolaget. Väl uppe blev det en lite längre sväng på stan före jag åkte hem och tog en PN. Sen var det bara att göra sig iordning för kvällen. Var bjuden till b. på lite fest. Var supertrevligt med mycket folk och endel mer otippade kikade förbi.

När klockan närmade sig utgång begav vi oss till Lotus. Väl inne var det endel folk. Mycket sån 18-20 åringar, såklart. Avrundade sedan kvällen och gick hem. Väl hemma hade jag planer på att fortsätta se filmen jag kikar på men jag hann somna.

Min söndag spenderades mest i soffan. Jag behövde verkligen handla men orkade inte köra eller gå dit själv.
Messade Lisa och sa att hon gärna fick äta hos mig men haken var att hon körde till ICA. Som tur var skulle hon handla ändå så jag fick följa. Blev kött och pommes! Och middagssällskap framför tv:n.

No comments:

Post a Comment