TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, October 15, 2010

Friday I´m in Love.

Igår hittade jag jättemånga fina bilder. Jag har ny bakgrund på min lilla laptop. Ska skriva texten som stog när jag kommer hem. Idag ska jag byta däck på pappas bil. Så i morse när jag skulle lägga in dom i bilen tappade jag ena däcket på mina knän (ja båda två, ena blev lite värre ont). Jag totalt trodde jag skulle börja gråta när jag stog där men jag började vifta med armarna istället. Så big big do not do that!!

Annars idag ska jag kika på konkursutförsäljninen på Lundinsskor, 70%, och även interiören vill dom bli av med. Även om jag inte behöver några bord osv. Skulle ätit nån sorts lunch på nya Bowlingen idag men skippar det för Lundins utförsäljning. Senare drar jag och Lisa till Luleå. Måste bara få fast däcken först.. .. . ..

No comments:

Post a Comment