TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, September 30, 2010

Tjejkvälll

Åh idag ska jag och Britta gå ut på stan. Det är tjejkväll som sker. Jag hoppas verkligen jag hittar något.
På TeamSpååårtia, haha, har dom 15% på skorna idag. Jag behöver ju ett par nya träningsskor.

Sen behöver jag hitta något att jogga i. Joggade i min blåa träningströja igår. Den gick bra men hade gärna haft något längre och inte sådär tight. Något man kan ta av armarna på?

Sen några tights eller någon tröja att ha på jobbet och hemma då. Har kläderpåjobbetbrist.
Jag behöver viktminska lite till så jeansen jag köpte blir bättre. Kan ju ha dom men lite bort blir dom perfekta.

Har bytt om från dagen så att det snabbt går att testa saker. Jeans och en enkel svart topp till.

Nu när jag äter den här medicinen som gör att min ansikte känns som någon smetar på syra (kliiiiiiar massor) gör att mitt hår blir torrt. Funderar på att bara köpa en snabb toning som går i orangerött något och dra över. Men jag har inte bestämt om jag ska behålla de ljusa slingsen över eller inte. Dom går ju att sätta tillbaka sen ifall jag ångrar mig. Men är mitt hår redan torrt är nog inte blekning att rekommendera.

Se vad jag såg på parkeringen igår...

No comments:

Post a Comment