TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, September 23, 2010

Sova

Idag var det inte någon Vila med stor V efter jobbet utan en Sova med stort S. Jag ska nog ha SPAkväll och fixa naglarna, göra hårinpackning osv ikväll. Jag känner att det är allt jag orkar. Tror jag har en förkylning som är påväg ut men jag hade hoppats den inte ville komma ut. Men det är ju inte jag som bestämmer.

Idag hade jag lust att fota lite men det är bara blött blött och blött. Sen är det mörkare och molnigt.
Kanske borde jag jogga? Kanske borde jag träna med Jill på cirkeln? Jag tror jag håller på att bli sjuk som sagt, och vilar jag idag tror jag, eller VET jag att jag inte blir sjuk. Jag har ju faktist kommit igång med träningen igen nu. Men på fredag kanske jag hinner annars är ju lördag och söndag heta kort!

No comments:

Post a Comment