TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, September 6, 2010

God Morgon!

Sitter på Arlanda just nu. Dricker kaffe på McDonalds en sväng. J och CJ har lämnat mig för idag för att åka med deras flight. De boardar nog nu skulle jag tro. Oj, nu har Thai Air landat och det är ett ganska stort plan de alltså. Vaknade iaf fem i fem och klev upp och gjorde mig i ordning (tog på mig byxa och tröja) sen började jag gå ner med min packning iväntan på taxin. Ikväll ska jag sova tidigt, jag skulle varit på jobbet vid tiotiden idag, men jag tror jag går in efter lunchen så hinner jag nog duscha när jag kommer hem, eller sova en stund.

Helgen har varit rolig! Har varit shopping, god mat och massa roligt.Fixade Jen´s hår på lördagmorgon för hon skulle på bröllop. Sprang aldrig Tjejmilen för jag kände mig inte helt kry och sen hade jag ingen lust för det. Mest roligt bara att ses, även om det blev lite trist för de två som sprang av oss.

Shoppade en röd/vit randig tröja, t-shirt klänning, sockar, bodylotion och en fotkräm.
Ska ju ner nästa helg igen så kunde ju ta det lite lugnt. Ska bli roligt att åka ner igen faktist.

Har mest velat läsa min Twilightbok hela helgen, och har hunnit läsa rätt mkt! Såg filmen igår, igen.
Började även se The Holiday men så insåg jag att jag borde sova för att jag skulle upp så tidigt.

No comments:

Post a Comment