TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, September 22, 2010

För er som är intresserade så tog jag mina två första kapslar med Roaccutan idag. Dom var superlätta att svälja så kommer inte ha några som helst problem när jag ska svälja dem. Åh jag är så förväntansfull, gaah!

Först kan huden komma att bli värre, och det kunde dröja före den blev bra. Men sen är den bra och så äter man ändå tabletterna i 6 månader. Så kommer jag behöva ta blodprov en gång i månaden för att ta leverprover som ska in till läkaren. Varje gång lär jag ju få höra ADVARSEL VARNING WARNING!- FOSTERSKADANDE.. Ja jag vet nu, och att det är abort som sker vid graviditet är jag ju bara glad över. haha. Några barn i dagsläget är inte aktuellt.

Ser på efterlyst....man måste passa sig för folk som ber om en cigg, bäst o springa då.

No comments:

Post a Comment