TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Saturday, September 25, 2010

Filmkväll x 3

Har just sett en film med Lisa som jag inte kommer på namnet på. Den var bra men kanske ingen jag skulle vilja se igen om jag säger så. Undra om den kan ha hetat The secret life of Pippa Lee...

Handlade om en kvinna och hennes liv och hur hon hamnat i det livet hon hade osv...
Alltid kul att se film ändå! Har hyrt Philip Morris I Love You och Remember me också. Så får bunkra upp mig framför tv:n och se.

Idag har jag inte gjort många knop igen. När jag väl tagit kraft och Skulle GÅ till Kioskpiraten sååå fick jag skjuss av Lisa. Snällt! Sen har jag mest poppat Lady Gaga, skulle behöva en ny skiva.
Ska nu surfa in på Cdon.com eller ginza.se och hitta någon... Fanns inte den jag ville ha på Åhléns då jag var dit, kanske får kika igen...Har ni något tips? :D

No comments:

Post a Comment