TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Saturday, August 28, 2010

Nu är jag less på att ha feber. I tisdagskväll blev jag sjuk, först trodde jag det var för att jag hade ätit middag men det blev bara värre och värre. Låg däckad hela onsdag och torsdag. Fredagen var fortfarande feber och seg men började då bli lite bättre. Jag hoppas det försvinner tills måndag för nu vill jag tillbaka till jobbet. Sååå jäkla trist att vara sjuk. OMG!!!

Har inte fått många knop gjort hemma. Har mest legat sönder ryggen. Idag känner jag mig piggare men har fortfarande ingen hunger och är inte glada ögon. Men får försöka äta iaf, så man får engeri till tillfriskning. Synd om mig, ja! Synd om mig, ja! haha.

Skulle tränat inför loppen som jag har dom två följande helgerna. Men får se hur det går. Loppet nästa helg är jag väl mindre rädd för men ändå, lär få kass tid nu. Jag som var på G här för ett tag sen och nu har allt bara fallerat.

Tips till mig om hur jag blir fri feber?

No comments:

Post a Comment