TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Saturday, July 31, 2010

VARMT! seeeriöst! Jag håller på att smälta bort. Det är så kvavt inne och ute. När jag vakna i morse ville jag inte alls stiga upp. Men var ju tvungen att gå upp och fixa mina saker till Harrensdag. Nu har jag varit och handlat lite också till middagen inatt. Hoppas jag får på någon brakefisk! Eller att jag vinner på mitt startkort någon fin grej!

Har packat ner alla flugor och fick ett extra kast av pappa ifall den skulle trassla och gå av.  Nu måst jag kanske kolla en gång till att jag fick med mig allt. Men jag vet att jag har med allt det viktigaste, stövlar,regnkläder,fiskeväst,fiskebyxor,och flugspöt med rulle och tillhörande flugor. Får byta om när jag kommer fram, inte det roligaste att sitta i full mundering i bilen.

Wish me luck!

No comments:

Post a Comment