TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, July 15, 2010

Igårkväll när jag skulle hem från Bränna råkade jag tappa mobilen i marken så alla delar flög. Sen i morse studsade jag ur sängen och gjorde mig i ordning. När jag kom in i köket kollade jag på klockan på ugnen och det enda jag såg var något .42 så tänkte jag men shit vad snabbt tiden gick, min klocka var ju nyss 25 över 7. Så jag kastade i mig frukosten och tittade på mobilen och då är klockan inte ens halv 8 men på ugnen när jag kikat nogare var det 06.42. Börjar messa alla som kan tänkas vara vaken om vad klockan är. Så fick jag snabbts var från tessan: 06.50 så tänkte jag måste kika, fick jag verkligen messet. DÅ sparas inga mess, så tivingades slå på datorn och inse att Ja klockan är bara tio i sju. Men då fick jag gå och lägga mig i 40 minuter till ca. Så nu är mobilen tillbaka där den ska, men har lite trustissues nu för den, + att den inte vill spara några sms.  I liiike!

No comments:

Post a Comment