TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, July 27, 2010

Hej!

Igår hade jag feber när jag kom ifrån jobbet så jag låg mest på soffan och sov. Sen blev det mysmiddag med grillade hemmagjorda hamburgare. Såg på analysera mera på 9an också och den var rolig. Helgen var rolig, i lördags gick jag ju till Jessica som sagt och vi spelade med andra ord. Jag,Kärran och Mattias vann! Det var ett roligt spel, har spelat det en gång förut. Ibland är alla ord svinsvåra men ibland lite lättare.

Nu går åskan utanför och regnet bara öser ner! Från min plats där jag sitter syns det ifrån! (sitter inte vid något fönster direkt). Här snurrar ju åskan alltid runt några varv när den går på grund av bergen som är runt. Blixtrade nyss och iiiinte långt efter kommer dundrandet. Hoppas det slutar snart annars blir det ingen golf.

No comments:

Post a Comment